محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

مامان و محمد حسین

فرپردین

1393/1/31 13:48
نویسنده : زهرا
426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان 

فروردین امسال برای من و شما پر بود از روزهای شلوغ و پر خاطره.

من و بابا دوست داشتیم سال تحویل  شما رو ببریم مشهد ولی نشد، ما هم نخواستم از نعمت زیارت محروم باشیم دست به دامن خواهر امام رضا ( ع) شدیم و اولین سال نو  شما، در کنار حرم حضرت معصومه (س) تحویل شد.

 

بعد رفتیم کاشان و بعد اصفهان تعطیلات عید رو من و شما و بابا با خاله جون حسابی خوش گذروندیم،  خدا رو شکر شما هم خیلی اذیت نشدی، تازه آب و هوای جدید با شما سازگار بود و مشکل یبوست شما برطرف شد.

هر چند از سفر که برگشتیم شما یه سرما خوردی داشتی و این باعث شد تقریبا 10 روز واکسن ۶ماهگی عقب بيافته.

شبی که واکسن زدیم یه کوچلو تب کردی و مامان تا صبح نگران بالا سر شما گل پسر نشست.

روز شهادت حضرت زهرا ( س) چند ساله که مامان بابابی مراسم روضه داره و هر سال ما با اتفاق های غیر منتظره ای اون روز مواجه میشیم. امسال زن عمو و خانواده اولین بار بود تو مراسم شرکت میکردم که متاسفانه خودشون حسابی مامان رو رنجاندن.

تو این ماه ما یه جشن نامزدی هم، تو تبریز رفتیم، که امیدوارم این اولین و آخرین باری باشه که همه ما توی یه همچین مجلسی شرکت میکنیم.

هر چند من و شما و بابا نشسته بودیم تو ماشین و دعا کمیل گوش میدادیم.نیشخند

خانواده خاله من و مامان جونم یک اردیبهشت میرن مکه و ما دوبار آش پشت پا خوردیم یه بار آش ترش و یه بار ماست که هر کدوم با یه مهمونی و مراسم همراه بود. 

این ماه ما خونه دایی جون هم ناهار دعوت بودیم که روز خیلی خوبی بود مخصوصا برای شما چون حسابی بچه ها و بزرگترا شما رو بغل کردن و خندون اند.

ه

این چند روز هم حسابی گردش کردیم خونه مامان جون  ها و مادر بزرگها برای تبریک روز مادر. 

این ماه خیلی اتفاق های جور با جور داشت که کاملا وقت مامان رو پر کرد، البته بیشتر وقتم متعلق به شما بود. 

اول اردیبهشت انشاءالله مامان ميخواد بره سر کار و خیلی نگران شما هستم، چند تا پرستار دیدم و باهاشون صحبت کردم که دلم بهشون رضا نشد،  فعلا قرار شد بری خونه مامان جون ( مامان من) تا ببینم خدا چی ميخواد. 

الان دیگه سوار روروک میشی و بدو بدو میکنی.

حسابی غلط میزنی، مخصوصا تو خواب.

صداهای خیلی بلندی از خودت در میاری.

ذوق کردن و ناراحتی خیلی تو صدا و صورت ات مشخص شده.

وقتی به چیزهای رو میخوای اینقدر داد میزنی تا مجبور میشم بهت بدیم.

خیلی از مواد خوراکی به غذای شما اضافه شده مثل کدو، عدس،  و انواع سبزی ها. و... 

من منتظر رویش،اولین مروارید هستم

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان محمدمهدی
31 فروردین 93 8:24
سلام دوستی خدا حفظ کنه این شیرین عسل رو یعنی گل پسر داره شش ماهه میشه یا نه ماهه؟
زهرا
پاسخ
سلام ممنون الان تقریبا داره شش ماه رو تموم میکنه و وارد ماه هفت میشه.