محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

مامان و محمد حسین

قندک مامان

1392/6/2 18:02
نویسنده : زهرا
212 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از کلی تاخیر دوباره سلام

عسل مامانی تو این مدت حسابی درگیر بودم خاله جونت عقد کرده و ما در تدارک جشن و پاگشا بودیم البته خونه مامان جون

آقا داماد خیلی دوست داره زود بیاد خونه ما چند بار هم که خاله رو آورده دم در خونه مون پیاده کنه به خاله گفته:چرا منو دعوت نمیکنید بیام تو.

خاله هم بهش گفته: بزار گل پسری دنیا بیاد بعدا

آخه من در حال حاضر توانایی مهمون داری به تعداد زیاد رو ندارم

از طرف دیگه ما داریم اتاق شما عسلی رو رنگ میکنیم و وضعیت خونه چندان به سامان نیست.

قرار بود اتاق شما شازده کاغذ دیواری باشه ولی وقتی رفتیم چند تا طرح دیدیم من تصمیم گرفتم اتاق رو رنگ روغن بزنیم تا شما راحت بتونی در و دیوار رو نقاشی کنی و من بتونم تمیز کنمنیشخند

راستی تخت شما گلم رو هم سفارش دادیم و قراره 10شهریور بیارن نصب کنن

خیلی دوست دارم مامانی امروز وقت سونو دارم میرم ببینم چقدر بزرگ شدی سری پیش تو 27 هفته یه کیلو و 100 بودی حالا ببینم مامانی من چقدر بزرگ شده کاش یه پسر خوشگل و تپل باشی

روی ماهت رو میبوسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان خانومی
2 شهریور 92 11:53
سلام
عزیزم
من هر روز میام ببینم
چی شد این محمدحسین جون خوبه و مامان گلش؟
مبارک باشه عقد ابجیت
و کمد و تخت نینی جون

سلام ممنون خاله جون خوبیم
کمد نگرفتیم آخه یه کمد دیواری بزرگ داریم که عکسش رو میزارم

مامان حنانه زهرا
2 شهریور 92 12:40
عروسی مبارک باشه عزیزم
به به چقد کار
وای الهی تخت برا شازده کوچولومون جونم چه کیفی میده


قسمت مجردهاتون
مامان رادین جون
3 شهریور 92 1:56
مبارک باشه عزیزم خوشبت بشن الهی قسمت همه ی جوونای دم بخت باشه
آمین

ممنونم قسمت مجردهاتون
مامان محمدمهدی
4 شهریور 92 8:18
سلام
مبارک باشه هم عقد و هم وسایل آقا محمدحسین
رفتید سونو؟ انشاءالله همه چی خوب و شادی آور بوده باشه

سلام
ممنونم بله دیروز رفتم سونو جریانش رو مینویسم