محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

مامان و محمد حسین

سلام حبه من

1392/6/21 14:27
نویسنده : زهرا
162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه قندک خودم که همه زندگی مامانه

شاید این آخرین پستی باشه که برات تو دوران بارداری میزارم آخه قراره فردا یه هفته جلوتر برم تهران تا آزمایش و چکاب آخر رو اونجا بدم و اگه خدا بخواد شما تو بیمارستان صارم متولد بشی اونجا هم که دسترسی به اینترنت ندارم تا انشالله شما رو بغل کنم و بیاییم و خونه و با هم خاطرات زایمان رو بنویسیم

راستی شنبه دوباره رفتم سونو و تغذیه خوب جواب داده بود و وزن شما رسیده بود به 2750 خیلی خوشحال شدم و مصرف زیاد مایعات باعث شده بود که آب دور شما هم به اندازه طبیعی برسه خدا رو صد هزار بار شکر

از خدا میخوام همه چیز تا آخر خوب پیش بره و شما صحیح و سالم بیای بغل مامانا

راستی باید از مامان محمد مهدی جون یه تشکر ویژه بکنم به خاطر تجویز خاک شیر و کاسنی برای اینکه شما زردی نگیری من هر روز کلی از هر دو میخرم و دعا میکنم که شما زردی نداشته باشی تا راحت بتونیم برگردیم خونه

تصحیح میکنم وزن محمد حسین تو 33هفته و 6 روز 2300 بود اشتباه تایپی بود

بی صبرانه منتظر اون روز هستم که شما رو بغل کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمدمهدی
23 شهریور 92 8:08
سلام بانو جان

خوشحال شدم از شنیدن خبرای خوبتون. انشاءالله زایمان خوب و راحتی داشته باشید و بزودی عکسای گل پسرمونو برامون بگذارید.

امیدوارم شرمنده شما نشم و محمدحسین عزیز زردی نگیره


سلام ممنون

خدا رو شکر زردی نداشت خیلی ممنون از توصیه خوبتون

مامان ثریا
23 شهریور 92 18:33
سلام عزیزم خوبی؟
به سلامتی ماه اخر هستی و دیگه استرس های بارداری رو به پایان هست خوش به حالت ...
امیدوارم همه چیز خوب پیش بره ... سزارین میشی؟
خدا رو شکر که نینی هم خوب هست
برای ما هم دعا کن عزیزم

سلام ممنون بله سزارین شدم
♥ نیم وجبی ♥
24 شهریور 92 0:34
ایشالا به سلامتی گل پسری به دنیا بیاد
پرهام ومامانش
25 شهریور 92 12:36
سیاره
5 مهر 92 15:12
سلام عزیزم ایشالله به سلامتی نی نی نازتو به دنیا بیاری و بغل بگیری
ارزوی بهترین ها رو برات دارم گلم موفق باشی

سلام ممنون از لطفتون
مامان حنانه زهرا
10 مهر 92 13:11
وای عزیزدلم بسلامتی انشالله.منتظر اون روزیم که عکسای نازشو میذاری تو وبلاگ