محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

مامان و محمد حسین

کوچلوی من

1392/6/4 20:33
نویسنده : زهرا
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کوچولو خوبی مامانی

دیروز رفتم سونوگرافی دکتر بعد از کلی معاینه گفت: آب کم خوردی آب دورش یکم کمه

خیلی نکران شدم کلی حالم گرفته شدوقت تمام

بعد که اومدیم بیرون و برگه سونو رو نگاه کردم دیدم محمد حسین خان ما رشد خوبی داشته ولی گل پسر خوب وزن نگرفته

تو 33هفته و 6 روز 1300 گرم بودی مامان جون

حالا مامان باید حسابی آب و غدا بجوره تا شما زود زود بزرگ بشی

دوستان اگه روشی برای رشد سریع نی نی و وزن گیری دارید لطفا بهم بگید ممنون میشم از راهنمایتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ثریا
5 شهریور 92 12:02
سلام عزیزم خوبی؟ چه عجب مامان تنبل خانوم باری پسرش اپ کرد ... اول بگم مبارک باشه وسایلش ... وقتی کامل چیدی عکس بزار اگه تونستی و...


عیب نداره مایعات زیاد باید بخوری خیلی نینی پیزی نمیشه ... من تو هفته 26 هستم رفتم سونو نینیم 790 گرم بود ...


خوش به حالت خیلی از من جلوتری دیگه کم مونده ... ایشالا باقیش هم به سلامتی سپری بشه ...


عقد خواهرتم مبارک ایشالا خوشبخت بشن



سلام ممنون قسمت مجردهاتون

تا 10 روز دیگه فکر کنم بتونم عکس بزارم

مایعات هم زیاد میخورم برام دعا کن این یه ماه رو بتونم به سلامتی بگذرونم


مامان محمدمهدی
5 شهریور 92 15:09
سلام

الان که این پستتو خوندم چیزی یادم نمیاد برای وزن گیری ولی یه دوست دارم خبره که خوب بلده این چیزا رو برات میپرسم و میگم.فعلا این نظر علی الحساب باشه.

راستی برای پست قبل بنظرم نظر داده بودم، درسته؟ یا اینکه تو خواب نظر گذاشتم!


سلام خیلی لطف میکنید برام بپرسید

راستش همین که نظر قبلی شما رو دیدم یادم افتاد که سونو رو بنویسم, شرمنده خوندم یادم رفت تایید رو بزنم

با عرض پوزش مجدد


مامان محمدمهدی
6 شهریور 92 12:04
ای بابا احتیاج به عذرخواهی نیست که
و اما خوراکی هایی که باعث وزن گیری میشن:پروتئین ها مخصوصا سفیده تخم مرغ
و جوانه گندم
و استراحت مادر
عرق کاسنی و خاک شیر هم در ماه آخر برای جلوگیری از زردی نوزاد


خیلی لطف کردید ممنونم حتما استفاده میکنم مخصوصا عرق کاسنی و خاک شیر رو برام دعا کنید خیلی احتیاج دارم
مامان ثریا
8 شهریور 92 19:31
سلام گلم خوبی؟ امروز که اومدم وبلاگت دیدم نوشته محمد حسیت 8ماهه تو دل ماماانشه انشالا به سلامتی دیگه به اخرش نزدیک شدی ایشالا این یه ماهم به خوبی بگذرونی و نینی به سلامتی دنیا بیاد بوسسسسسسسسس

سلام ممنونم شما هم انشالله به سلامتی به ماه 9 برسی
پرهام ومامانش
13 شهریور 92 22:41
ایشاالله سلامت دنیا بیاد

ممنون برام دعا کنید
مامان حنانه زهرا
18 شهریور 92 2:56
عزیزم کم خوراکیا.نی نی مون وزنش کمه.گلم تامیتونی پروتئین بخور.هم خودت چاق نمیشی ه محمد حسین جون تپل میشه

سلام
دو هفته تمام هر روز کلی پرتئین خوردم شنبه دوباره رفتم سونو وزنش 2700 شده خدا رو شکر ممنون از لطفت