محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

مامان و محمد حسین

مسلمون کردن گل پسر

1392/9/17 13:03
نویسنده : زهرا
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل ناز مامان

خیلی وقت نمیکنم بیام و اینجا سر بزنم راستش چون شما کم میخوابی مامان سعی میکنه تو فرصت های کوچکی که پیدا میکنه به کارهای عقب افتاده خونه برسه یا یه کم بخوابهخمیازه

و اما...

مامان تصمیم داشت بر اساس سنت و روایات شما رو تو 7 روزگی ببره برای ختنه اما همه اهل خانواده و فامیل ریختن سر مامان که چه خبره؟ چرا زود؟ بیچاره بچها

و مامان مجبور شد که دست نگه داره

40 روزگی مامان عزمش رو جزم کرد که حتما کار رو تموم کنه ولی از اونجایی که گل پسر ما حسابی خوش قدمه اون روز عقد عتنها عموش بود

خلاصه باز هم عقب افتاد یک روز قبل از محرم مامان و بابا شما رو برداشتن که ببریم ولی از اونجایی که بابا یه دل خیلی کوچک داره و حالش حسابی خراب شده بود یه کارهایی کرد که بالاخره اون روز هم نشد

من :

سه شنبه 28 آبان دیگه تصمیم گرفتم قبل از واکسن 2 ماهگی حتما کار رو تموم کنم و دوباره  بحث هال شروع شد ولی من دیگه تصمیم جدی گرفته بودم

میدونستم رو بابایی اصلا نمیشد حساب کرد بابا و مامان بابایی هم وضع بهتری نداشتن

پشت تلفن بابایی وضعش حسلبی خراب بود ق وای اگه میاومد.

خلاصه من و مامان و بابام شما رو برداشتیم و رفتیم کلینک سینا بماند که برای اینکه ختنه رو عقب بندازن چه حرفهایی شنیدم

بابای من میگفت بزار یکی رو بیاریم خونه من گفتم کسی دلش نمیاد با من بیاد تو خونها

خلاصه آقای تقیبیگلو کار رو تموم کرد که تازه چند روز بود که از حج تمتع اومده بود

خدا رو شکر زیاد اذیت نشدی و دو روزه خوب شدی و 3 آذر بردمت برای واکسن

الان هم داری گریه میکنی و من باید برم

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان محمدمهدی
18 آذر 92 13:27
به به چه مامان با دل و جرأتی! من حالا برعکس شما بودم.تو خونه ما همه دل داشتن جز من مبارک باشه انشاءالله. مسلمانی ش مبارک باشه
زهرا
پاسخ
ممنون سلامت باشید
مامان ملیکا
21 آذر 92 6:40
انشاالله زودی خوب بشه تا مامانش رو اذیت نکنه مبارکه مامانی
زهرا
پاسخ
ممنون
مامان محمدمهدی
7 بهمن 92 8:29
چرا از گل پسر نمینویسید؟ منتظریما
زهرا
پاسخ
اومدم
الهه
16 بهمن 92 1:32
مبارک باشه مسلمان شدنش مامانی خوب کاری کردی منم 18 روزه بود بردمش هر چقدر کوچولو باشن کمتر میفهمن ایشالله زودی بهتر میشه
زهرا
پاسخ
درسته من هم میخواستم زودتر ببرام ولی نمیشد