محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

مامان و محمد حسین

پا گشا

1392/11/21 2:39
نویسنده : زهرا
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان

شاید باید بگم دارم روزهای سختی رو میگذرونم شب دیر میخوابم گاهی حتی تا 4 و 5 صبح بیدارام و روز در حال چرخوندن پسر بغلی خودم

ولی خیلی شیرنه همین که یه لبخند کوچلو به مامان میزنی کلی آروم میشم خیلی خوبه که پیش هم هستیم5

شب میلاد امام حسن عسکری (ع) بابای امام زمان عمو و زن عمو رو پا گشا کردیم شما هم تا جایی که میتونستی دادو فریاد کردی آقا گل

مهمونی رو تو یه رستوران گرفتیم مامان برای شما فرنی برداشته بود که مجبور نشه پیش مردم خودش بهت شیر بده اما داد و بیداد شما و نگاه های چپ چپ مردم 9باعث شد مامان کاری رو که دوست نداشت انجام بده هر چند چادر مامان باعث شد که کسی متوجه نشه چی کار میکنیم 5

خدا رو شکر با همه اینا شب خوبی بود و خیلی به همه خوش گذشت بخصوص مامان و بابای باباخیلی پیش خانواده زن عمو احساس سر بلندی کردن85

البته من و بابا هم هم تو شام و هم تو کادو ها سنگ تموم گذاشتیم89

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان محمدمهدی
21 بهمن 92 8:52
چه عجب اینجا بروز شد کار خوبی کردید تو رستوران گرفتید مهمونی رو چون با بچه کوچیک واقعا سخته. چرا شبها بیدار میمونه گل پسر؟ گریه هم میکنه؟
زهرا
پاسخ
شرمنده تنبل ام دیگه ] سعی میکنم زود زود بیام نه اون تا شیر بخوره بخوابه 12_1 میشه من بد خواب میشم نميتونم بخوابم البته تمام کارهای خونه رو تو همین مدت انجام میدم]