محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

مامان و محمد حسین

عکس رو دیوار

1392/12/19 1:12
نویسنده : زهرا
354 بازدید
اشتراک گذاری

_ اون عکسه چیه رو دیوار؟ 

_ عکس بابای آقا محمدرضا است دیگه! 

_ نه بابا، من بابای آقا محمدرضا رو دیدم از اینجوری یا نیست

_ دختر خاله این عکس کیه؟

من: عکس مرجع تقلید آقا محمدرضا است 

_ چی چی تقلید؟؟؟

من: شما دوتا چند سال تونه؟

_ کلاس پنجم ایم، ۱۱ سالمونه

من: ( به طور کامل مرجع تقلید و رساله رو به پسر خاله و پسر دایی ام که اون روز ناهار مهمون ما بودن توضیح میدم)

_ آره بابا فهمیدم من هم از اون کتابا ( رساله) دارم 

من: آفرین خوب خوندی توش چی نوشته؟

_ از همین ها که اخلاق تون خوب باشه، دروغ نگید، احترام بزارید، دیگه

من: نه عزیزم اون رساله نیست، توی رساله نوشته که چه جوری نماز بخوریم، روزه بگیریم...

حرفم رو قطع میکنن

_ خوب فهمیدیم و از اتاق میرن بیرون 

من: گریه

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان محمدمهدی
19 اسفند 92 10:43
سلام حالا چرا شاکی شدی و گریه؟
زهرا
پاسخ
سلام ممیدونم