محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

مامان و محمد حسین

سلام

1392/3/17 23:14
نویسنده : زهرا
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ناز ماه پسر مامان که همه چیزه مامانه مامانی خیلی دوست دارم هر روز منتظرم و از خدا میخوام تو رو صحیح و سالم بزاره تو بغلم و من و بابایی رو خیلی خوشحال کنه

البته تنها من و بابایی منتظر ورود شما نیستیم مامان بزرگ و بابابزرگها که هنوز براشون اسم انتخاب نکردیم خاله و دایی همه و ههمه منتظرن.

البته من به مامان و بابای بابا هنوز نگفتم که ما یه محمد حسین ناز نازی تو راه داریمنیشخند   هرچند فکر کنم خودشون شک کردنلبخند

خلاصه مامان بی صبرانه منتظر ورود عسل خان است

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زهرا
13 خرداد 92 13:15
ای جان فداش بشم


مامان آینده یه فسقلی
13 خرداد 92 14:53
مرسی از حضورت خانومی
mamane Ali
13 خرداد 92 17:23
سلام مامانی.. مبارک باشه.. ممنون که پیش ما اومدی هنوز به مادرشوهرت نگفتی به نظرم حتما بهشون بگید در اسرع وقت چون مادر همسرت مثل مامان خودت حق داره برای اومدن نوه اش خوشحالی کنه ! من اگه بودم خیلی دلم میشکست
مامی شایان(زهرا)
13 خرداد 92 18:11
ان شالله به سلامتی طی کنی این دورانو...زود میگذره
امیر حسین و مامانش
15 خرداد 92 19:08
انشالله به سلامتی داشتن فرزند یه نعمته بدون چقدر خوبی که خدا لایقت دونسته یه فرشته تو دستات بذاره خانومی مبارکت باشه
zahra
17 خرداد 92 16:04
عزیزم چطوری خانومی؟
پرهام ومامانش
23 خرداد 92 22:41
کی دنیا میاد نینی تون بسلامتی

انشاله مهر ماه