محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

مامان و محمد حسین

6 ماه و یک روز

1392/4/10 18:53
نویسنده : زهرا
192 بازدید
اشتراک گذاری

مبارکه مامان جون

فدای پسر خوشگلم بشم که الان دیگه  ماهش تموم شد و وارد ماه و یک روز شده انشاله ماهه شی و پاهای کوچلوی خوشگلت رو بزاری تو زندگی من و بابایی و ما رو خیلی خیلی خوشحال کنی   مامانی که بی صبرانه منتظر اون روزه

پسر قشنگم ما الان تو ماه شعبان هستیم و روزهای خیلی خوبی رو پشت سر گذاشتیم و یواش یواش داره ماه رمضان میاد و مامان همش نگران باباست که چه خوری میخواد بیدار شه و سحری بخوره خوردن آخه شبها زودتر از 12:30 نمیخوابیم و فکر کنم با این توضیح بیدار شدن چند ساعت بعد کار سختی باشه سخت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

خاله الهام
10 تیر 92 18:45
چه مامان مهربوني ني ني نيو مده ماهگرد ميگيره براش
ان شالله كه اين 9 ماه زودي تموم بشه وني ني خوشكلمون بياد

ممنون
خاله الهام
10 تیر 92 19:30
مرسي زهرا جون اومدي پيشمون
دعا كن ني ني مون راي بياره

من بهش رای میدم
سایدونه یه دونه
10 تیر 92 21:10
عزیزم ایشالا نی نی سالم به دنیا میاد

ممنون برام دعا کنید
مامانی رادین جونی
11 تیر 92 1:55
عزیزم خیلی خوشحالم که دوباره میبینمت


راستی عکسای سیسمونی یادت نره ها ما هم چنان منتظریم

چشم ولی اول باید یه دوربین بگیریم چون موبایل من و باباش خیلی داغونه


مامان محمدمهدی
11 تیر 92 8:17
وای وای من تازه با این پست فهمیدم آقاکوچولو الانه کجاستالهی مادر و پسر سلامت باشید


ممنون
خاله الهام
11 تیر 92 8:23
واي زهرا جونم خيلي ماهي


مامان ثریا
11 تیر 92 10:19
سلام عزیزم ... مرسی از راهنماییت ... اما من درختی رو که گفتی پیدا نکردم هر چی نگاه میکنم پیدا نمیکنم ... راستی خوش به حالت دو ماه از من جلوتری زودتر نی نی تو میبینی ...
مامان ثریا
11 تیر 92 11:43
عزیزم پیدا کردم از کجا عکس بزارم ... اما وقتی عکس رو انتخاب میکنم و درج عکس رو میزنم هیچ اتفاقی نمیفته که صفحش بسته میشه و هیچ عکسی هم به مظلبم اضافه نمیشه ... تو عکس های اپلود شده هم هیچ عکسی نیست چی کنم؟؟؟؟؟؟؟؟
پرهام ومامانش
11 تیر 92 14:02
مامان ثریا
14 تیر 92 12:27
سلام زهرا جون خوبی؟ مرسی اره بالاخره اینقدر ور رفتم باهاش تا فهمیدم ... حالا که یاد گرفتم خیلی خوشحالم خیلی بهتره سایتای دیگه باید کلی زحمت بکشی عکس رو اپلود کنی

آره ولی من دوربین ندارم ههههه
الهه
16 تیر 92 15:38
مبارک باشه 6 ماهگیش وخاله جون عکسای سیسمونیم آماده هست منتظریمااااااااا

ای جان خدا حفظش کنه
مامان رونیا
17 تیر 92 13:37
اگه دوست داشتی به وبلاگ منم به سر بزن
ممنون
ایشالا نینیتم سالم بدنیا بیاد


خاله الهام
24 تیر 92 10:13
زهرا جوني لطفا اگه برات امكان داشت بازم به آرتميس كوچولو راي بده ممنون از لطفت عزيزم البته با يه سيم كارت ديگه ميدوني كه با هر سيم فقط ميشه يه بار راي داد