محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

مامان و محمد حسین

عید در عید

1392/3/23 21:22
نویسنده : زهرا
212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

چقدر روزهای خوبی شما پیش ما هستی هوراهمش عید و همش شادیلبخند و من و بابا چقدر خوشحالیم تو این روزهای شاد شاد انشاله سال بعد سه تایی این روزهای بزرگ رو جشن میگیریم و از با هم بودن کلی لذت میبریم.

محمد حسین من این روزهای اول شعبان برای ما روزهای خیلی بزرگیه چون تولد امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) هست و ما این روزها رو حسابی جشن میگیریم و خوشحالیم. مسجد محل هم کوچه رو کلی تزیین میکنه و ما رو خوشحالتر.

یا امام حسین خودت محافظ محمد حسین ما باش که ما به خاطر عشق و علاقه ای که به شما داشتیم اسم قند زندگیمون رو محمد حسین گذاشتیم انشاله که از محبین و دوستان و پیروان شما باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان ملیکا
23 خرداد 92 22:39
انشاالله عکستون لود نشده
پرهام ومامانش
23 خرداد 92 22:40
ان شالله روزاهای خوشتر ازین باهم داشته باشینننننننننننن


ممنون
مامان نيما
4 تیر 92 13:29
با سلام به منم سر بزنيد خوشحال ميشم


مامان محمدمهدی
4 تیر 92 14:50
سلام خانوم
عیدتون مبارک باشه.خیلی اسم گل پسرتون قشنگه.منو یاد روزهای مجردیم انداخت که در رویای داشتن پسری با اسم محمدحسین بودم اما خب قسمت اسم پسرم محمدمهدی بود نه محمدحسین!

من هم مجردی دوست داشتم اسم پسرم رو بزارم عبدالحسین
بانوی کوچک
5 تیر 92 11:21
سلام عسیسم خوبی؟ اخی نازی نمیدونم چرا وقتی اون وبلاگت رو خوندم فکرای بد به سرم زد فکر کردم خدا نکرده زبونم لال نی نی چیزیش شده اما الان که اومدم اینجا دیدم خیالم راحت شدم خدا رو شکر ...ایشالا به سلامتی دنیا بیاد منم نی نی ام رو هفته ی بعد می فهمم که پسره یا دختر ... شما چند هفته بودی که فهمیدی؟ من اون موقع میشم 17 هفته .. الان تو 17 هستم کامل میشه تا برم سونو ...
چه اسم قشنگی براش انخاب کردی خواهرزاده ی منم اسمش محمدحسین هست

من هم 17 هفته بودم که جنسیتش مشخص شد به سلامتی
مامان و بابای حسین
5 تیر 92 14:41
سلام وبلاگ نازی دارین خدا محمدحسین کوچولوتون رو حفظ کنه ایشاللا

حسین کوچولوی ما هم خوشحال میشه یه سری بهش بزنین

وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##

لطفاً نظر یادتان نرود...



فکر کنم محمد حسین هم آب بازی دوست داره سوار میشیم میایم
مامان حنانه زهرا
6 تیر 92 17:51
ایشالله زودزود میاد


برام دعا کنید
زهرا
8 تیر 92 8:26
ان شاءالله پسرت پا در رکاب امام حسین بزاره.


انشالله
zahra
9 تیر 92 9:40
اون که حتما قطعا یقینا مطمئنا...چطوری خانومی؟

ممنون
♥متین من♥
9 تیر 92 17:20
سلام دوست خوبم ببخشید میشه چند لحظه بیای وبم عکس پسرم ببینی در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوس داشتی بهش لطفا رای بده کد 174 پیامک کن به 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست ) یه دنیا ممنونم از لطفت ...
مامان ثریا
10 تیر 92 16:01
سلام زهرا جون خوبی؟ منم اومدم اینجا واسه نی نی ام وبلاگ درست کردم اولش سخت بود برام اما الان خوب یاد گرفتم تقریبا ...

نی نی ات خوبه؟

حتما سر میزنم

مامان آرتین
10 تیر 92 19:01
آرتین در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده...
خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 293 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد.
از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.


چه پسر نازی دارید
سحر(آبجی محمد طاها)
13 تیر 92 12:15
سلام.اسم من سحر من واسه داداشم می نویسم.تومسابقه نی نی شکمو شرکت کردم. ازتون ممنون می شم بهش رای بدید کدش 380شماره پیامکم:20008080200نمی دونم چه جوریی جبرانش کنم.دوستون دارم هوارتابابای